У Вовчанську учні-старшокласники визначали професійні нахили на базі н...
У Вовчанську учні-старшокласники визначали професійні нахили на базі новітніх онлайн-платформ

З метою інформування школярів про світ професій у Вовчанській районній філії Харківського обласного центру зайнятості відбувся День відкритих дверей.
Учні 8-9 класів Комунального закладу «Вовчанський ліцей №2» переглянули відеоролики про навчання у Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, про робітничі професії та їх особливості. Дізналися про актуальні професії Харківського регіону.
Фахівці служби зайнятості окрему увагу приділили презентації базової веб-платформи для безкоштовного профорієнтаційного онлайн-консультування «Моя професія: консультаційна мережа». Вона дозволяє пройти профорієнтаційне тестування і визначити професійні нахили та інтереси молоді віком від 14 до 25 років.
Школярі дізналися, що в рамках реалізації проекту ПРООН «Зміцнення національної спроможності для ефективного розвитку молоді та відповіді на епідемію ВІЛ/СНІД в Україні» розроблено та впроваджено портал із профорієнтації для молоді «Моя кар’єра». На сайті розміщена інформація про ринок праці та актуальні професії, можливості для розвитку та правильної побудови кар’єри. Пропонується профорієнтаційне тестування для молоді за методикою «Магеллано Університет».
У фіналі заходу учні взяли участь у конкурсах та відповіли на питання вікторин. Школярі із цікавістю і задоволенням проходили тестування, активно працювали і ставили запитання щодо можливостей навчання та працевлаштування.
Участь у заході взяли 107 учнів.
related_news:
За ініціативою фахівців Дергачівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості (далі – ХОЦЗ) у Черкаськолозівському ліцеї...
Фахівці Кегичівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості організували для учнів Андріївської загальноосвітньої школи...
У Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості (далі-ХЦТПО ДСЗ) відбулась презентація напрямку підготовки...
comments:
no_commentsadd_comment: