Про результати роботи «гарячої лінії» Міграційної служби Житомирської ...
Про результати роботи «гарячої лінії» Міграційної служби Житомирської області за 9 місяців 2024 року
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до УДМС у Житомирській області у такий спосіб:
- надіслати письмове звернення на поштову адресу: 10014, м.Житомир, майдан С.П. Корольова, 12 (каб. 419);
- надіслати звернення на електронну пошту: zt@gov.ua
- скористатися електронним сервісом «Приймальня електронних звернень громадян» - https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html ;
- звернутися особисто до керівництва УДМС відповідно до графіку особистого прийому - https://dmsu.gov.ua/zhytomyr .
- Звернутися за консультацією у соціальній мережі “Facebook Messenger” - https://www.facebook.com/udmszht/ ;
- звернутися на «гарячу лінію» УДМС у Житомирській області за номером телефону: (0412)42-21-12, з понеділка по четвер: 08:00 – 17:00; п'ятниця: 08:00 – 15:45; обідня перерва 12:00 – 12:45. Під час повітряної тривоги «гаряча лінія» не працює.
Оцінити якість роботи телефонної «гарячої лінії» міграційної служби Житомирської області можна за допомогою електронного сервісу «Громадське опитування щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» - https://dmsu.gov.ua/services/votes-hotline.
related_news:
До Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області звернулася громадянка Федеративної Республіки Німеччина із за...
Днями у Житомирі відбулася прес-конференція з нагоди старту всеукраїнської комунікаційної кампанії «1325 зміцнює країну».
У заході взяли...
Управління Державної міграційної служби у Житомирській області провело міжвідомчу нараду, з питання організації та проведення цільових пр...












comments:
no_commentsadd_comment: