Із початку року до служби «102» надійшло більше 258 тисяч повідомлень ...
Із початку року до служби «102» надійшло більше 258 тисяч повідомлень громадян
Щодоби call-центрполіції області приймає та реєструє близько 800 повідомлень про правопорушення й інші події, а у вихідні та святкові дні їх кількість сягає більше тисячі.
Загалом оновлена служба «102» працює майже три роки. Її співробітники цілодобово приймають звернення громадян та скеровують на місце події найближчі наряди поліції для надання допомоги тим, хто її потребує.
У підрозділі облаштовано вісім робочих місць для операторів та чотири – для диспетчерів. Завдяки роботі восьми телефонних ліній, працівники «102» одночасно можуть приймати вісім вхідних дзвінків.
Під час розмови першочергово оператор з’ясовує, що трапилося, вносить в електронну картку обставини та місце події і негайно скеровує повідомлення диспетчеру. У ході подальшого спілкування оператор заспокоює заявника, якщо у цьому є необхідність, запитує про деталі ситуації. Тим часом диспетчер через інформаційно-телекомунікаційну систему направляє на місце події найближчий вільний наряд поліції.
На території області у системі єдиної дислокації на виклики громадян здійснюють виїзди групи реагування патрульної поліції територіальних підрозділів, працівники поліції охорони та патрульні поліцейські.
«Важливим чинником у роботі call-центру «102» є налагоджена взаємодія операторів і диспетчерів із оперативним черговим та нарядами поліції. Адже завдяки оперативному прибуттю поліцейських на місце події, громадяни своєчасно отримують необхідну допомогу», - зазначив керівник підрозділу Андрій Думенко.
Сектор комунікації
поліції Кіровоградської області
related_news:
Протиправну діяльність викрили співробітники відділу протидії кіберзлочинам в Кіровоградській області спільно зі слідчими Кропивницьког...
У робочій зустрічі взяли участь керівник поліції області Роман Козьяков, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення та...
comments:
no_commentsadd_comment: