Основні порушення фотофіксації обов’язкового технічного контролю авто
Основні порушення фотофіксації обов’язкового технічного контролю авто
З травня 2017 року за ініціативою Головного сервісного центру МВС в Україні вперше була введена фотофіксація під час проведення обов’язкового технічного контролю (ОТК) транспортних засобів. Нововведення стосується легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів (таксі), вантажних авто незалежно від форми власностіб, автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі.
Головним сервісним центром МВС за результатами моніторингу інформації про результати проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів було здійснено блокування доступу 24 користувачам загальнодержавної бази даних.
Понад 100 суб’єктів здійснення обов’язкового технічного контролю з моменту запровадження фотофіксації допустили порушення Порядку проведення обов’язкового технічного контролю. У зв’язку з цим, Головний сервісний центр МВС з метою запобігання порушень публікує основні поради щодо фотофіксації процесу обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.
Основними порушеннями, що стали підставою для блокування зазначеного доступу користувачам суб’єктів здійснення обов’язкового технічного контролю були:
- невірна класифікація транспортних засобів;
- порушення термінів періодичності проходження обов’язкового технічного контрою транспортних засобів;
- відсутність дати та часу фотофіксації процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів;
- явні ознаки фотомонтажу матеріалів фотофіксації процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів;
- матеріали фотофіксації не відображають фотофіксацію процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу під час зовнішнього огляду транспортного засобу, перевірки фар, гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака.
Нагадаємо, саме фотофіксація – це нововведення, що було запроваджено в першу чергу з метою унеможливлення фіктивного проведення технічного контролю, що було поширене на теренах України та приведення національного законодавства у відповідність до європейських стандартів.
related_news:
Cервісні центри МВС презентували інтерактивний звіт з виконаної роботи станом на грудень 2017 року та плани на 2018 рік.Детально зі звіто...
Щороку багато українців потрапляють в неприємну ситуацію через шахраїв. Статистика свідчить: за 2017 рік по всій Україні під час надання ...
Відтепер, перше посвідчення водія у сервісних центрах МВС видаватиметься на 2 роки з правом обміну на постійне у разі, якщо протягом двох...
comments:
no_commentsadd_comment: