Міграційний Чат-бот за місяць проконсультував 10 тисяч громадян
Міграційний Чат-бот за місяць проконсультував 10 тисяч громадян
Протягом першого місяця роботи Міграційним Чат-ботом скористалися 10 тисяч осіб. Сервіс запроваджено 12 березня у популярних месенжерах - Telegram та Viber.
Найпопулярнішою послугою сервісу є відстежування стану оформлення біометричних документів. майже 2 тисячі документів відстежувалися Чат-ботом в автоматичному режимі протягом цього часу і з них близько 1500 громадян вже отримали повідомлення про готовність документа та запрошення його отримати. Також популярними серед громадян є консультації з питань оформлення біометричних документів для громадян України та іноземців та використання офіційних електронних сервісів міграційної служби.
Серед найголовніших переваг нового сервісу міграційної служби - простота використання та доступність Чат-боту для всіх категорій громадян, адже для користування послугою достатньо мати будь-який смартфон із встановленим месенжером. Знайти Чат-бота у месенжері можна або за прямим посиланням, або засканувавши QR-код за допомогою камери смартфона. Зображення QR-кодів з посиланнями на сервіс є у всіх підрозділах міграційної служби.
Робота автоматичного консультанта має суттєво розвантажити гарячі лінії управлінь міграційної служби, оскільки Чат-бот «
Прямі посилання на Чат-боти ДМС:
related_news:
Війна, розв′язана росією, активізувала злочинців, які втягують
людей у тенета сучасного рабства. За даними Національної поліції,
оприлю...
Продовжується робота виїзних мобільних груп Державної міграційної служби України, які надають адміністративні послуги громадянам у відд...












comments:
no_commentsadd_comment: