На Дніпропетровщині впроваджено безперервне обслуговування громадян пі...
Головна
Головне управління ДМС в Дніпропетровській області
На Дніпропетровщині впроваджено безперервне обслуговування громадян під час надання адміністративних послуг ДМС та функціонування «гарячих» телефонних ліній
04.04.2016
На Дніпропетровщині впроваджено безперервне обслуговування громадян під час надання адміністративних послуг ДМС та функціонування «гарячих» телефонних ліній
З метою забезпечення якісного безперервного надання адміністративних послуг у Головному управлінні та територіальних і структурних підрозділах ДМС України в Дніпропетровській області впроваджений розпорядок, з урахуванням безперервної роботи служби.
Таким чином, відповідним Наказом Головного управління встановлений безперервний режим роботи окремих структурних та територіальних підрозділів ГУДМС України в Дніпропетровській області, вимогами якого надання адміністративних послуг здійснюється протягом робочого дня.
Одночасно, для зручності громадян у Головному управлінні ДМС України в Дніпропетровській області працює додаткова «гаряча» телефонна лінія (056) 745 – 35 – 62, за якою також можна отримати інформацію про роботу служби та види послуги.
Прес-центр ГУДМС України
у Дніпропетровській області
Схожі новини:
15.04.2024
Під час проведення контролю міграційної ситуації працівники відділу №9 у місті Кривому Розі ГУ ДМС в Дніпропетровській області &n...
28.03.2024
Українські військові продовжують опановувати нове озброєння та бойові навички за кордоном, щоб якісно використовувати їх на полі бою. ...
25.03.2024
Працівники відділу № 12 у Кривому Розі ГУ ДМС у Дніпропетровській області приділяють особливу увагу спілкуванню та роботі з молоддю. ...
Комментарі:
Коментарів ще не булоДодати коментар: